Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Επίθεση επιβίωσης

Δήλωσα με στόμφο και σοβαρότητα ότι δεν σ΄αγαπώ πια
ότι στέρεψε η φροντίδα μου για σένα
ότι πνίγηκε στη σκληρότητα
στην αλαζονία και στον εγωισμό.

Ελευθερώθηκα και σκούπισα την κούραση
σηκώθηκα ξανά να περπατήσω.

Κράτησα το βλέμα μπροστά, πολύ μπροστά΄
και πάτησα πεισματικά το πόδι στο χώμα

Συγκροτήθηκα, τίναξα τη λύπη από τα φτερά
και προχώρησα με βήματα βαρύγδουπα.

Ντύθηκα με ασπίδα τα δικά σου ρούχα
και οπλιστηκα με δόρυ το θυμό μου.

Μέχρι που έπεσε το βλέμα μου βαθιά μέσα στα μάτια σου
και είδα να καθρεφτίζεται πίσω η αγάπη μου.

Τότε θυμήθηκα ότι ποτέ κανένας δε σταμάτησε να αγαπά κανέναν.
ότι το οπλοστάσιο δεν ωφελεί όταν κτυπά στη δική μου καρδιά.

Μαζεύω πυρομαχικά και τα αποθηκεύω
έτοιμα για την επίθεση αυτοκτονίας

που θα εκτελέσω την κατάλληλη στιγμή
αλλά να ξέρεις ότι θα σ' αγαπώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου